Siemens WM14S494NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14S494NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maximus53 16-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

Onze ervaringen met Siemens wasmachines zijn zo goed dat ze zich nauwelijks laten beschrijven. In ons geval, wij hebben twee weken geleden een nieuwe WM14S494NL aangeschaft, kregen wij een oproep om een review in te sturen voor Kieskeurig.nl. Daarbij werd ons de mogelijkheid geboden om het aanschafbedrag terug te winnen. Immers wij zijn ervan overtuigd dat alle Siemens wasmachines doen wat van hen verwacht wordt, te weten: geruisloos, zuinig en boven alles schoon wassen.

14121949 07-01-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

Deze machine een jaar gedraaid en nu doet hij het al niet meer,en dan krijg je van siemens service te hoeren dat ze over anderhalve week wel langs komen.
Dit is toch geen service men kan toch niet zonder wasmachine als je kleine kinderen hebt
En dan zit er 10 jaar garantie op de motor
Voorheen een Miele gehad en heeft 24 jaar gedraaid zonder grote problemen.
Deze is bij een echte vakman gekocht met goede service, maar dit is een probleem van Siemens waar zij ook niets aan kunnen doen, maar hebben er wel voor gezorgd dat ze 2 dagen eerder komen

Retry1978 21-01-2014

En wat was de oorzaak en is het opgelost?

mjkra 05-08-2013
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

November 2010 gekocht, nu al stuk, zo dood als een pier !
Display werkt niet meer.
Ben benieuwd wat dat gaat kosten ?

Retry1978 21-01-2014

En wat heeft het gekost en wat was de oorzaak?

Mulder1979 22-07-2012

Super machine,

Onze oude apparaat heeft gister na 6 jaar al de geest gegeven. Was een whirpool van 5kg. Nooit meer!!
Nu deze gekocht en vandaag gelijk al drie wassen gedraaid. Een wereld van verschil tussen een 5kg en 8 kg! De machine staat bij ons op zolder, maar je hoort hem op de eerste verd niet eens. Resultaat van het wassen is geweldig. We zijn er heel blij mee!

marcel cornelis 14-02-2012
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

fantastische machine. tot mijn verbazing wast hij net zo schoon met de helft van de hoeveelheid wasmiddel die ik bij de vorige wasmachine nodig had.
de machine heeft een capaciteit van 8 kilo wasgoed.
heb je minder wasgoed dan past hij zich automatisch aan.
tevens is dit een stille machine, mede doordat de motor geen koolborstels bevat.
ook een pluspunt vind ik dat er 10 jaar garantie zit op de motor.
kortom, wat mij betreft een aanrader.

marcel cornelis 04-06-2012

bijna 4 maanden later, ben ik nog steeds net zo enthousiast als in het begin.

marcel cornelis

willeke.p 02-12-2011
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

Wat een verademing!! Super stil en zeer makkelijk in gebruik. Ik kan nu zelfs de rest van mijn familie inschakelen om eens een keer de wasmachine aan te zetten. Hier geldt idd een kind kan de was doen..
Heb hem gisteren gekocht en werd dezelfde dag nog afgeleverd. Kort programma duurt slecht een uurtje. En dan is er ook nog het superkorte programma van 15 min. Het lijkt mssn op het oog een moeilijke machine met al die knopjes maar hij werkt echt supermakkelijk!
Een aanrader.

sebastiaan87 08-12-2011

Beste Willeke,

Werkt het 15 min programma ook wanneer de wasmachine bijvoorbeeld met 7 kilo beladen is?
We hebben nu een AEG met ook zo'n beladingssensor, wanneer er meer dan 2,5kg wasgoed in zit dan werken alle korte programma's niet meer. Dit wil ik dus graag weten voordat ik deze aanschaf.

Groeten,
Sebastiaan

Retry 08-10-2011
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

Deze machine sinds paar dagen in bezit. Wat een genot: 8 kilo inhoud, enorm stil, makkelijk te bedienen terwijl alles erop zit en uitstekende wasresultaten. Keuze in wasmachines is enorm uiteraard. Voor deze Siemens gekozen vanwege de stilte door de inductiemotor ipv koolbostels, de uitstekende ervaring met het merk en de 10 jaar garantie op alles voor slechts 150 euro.
Duurzaamheid is nog afwachten.

mirmelismaik 27-04-2011
Geschreven voor: Siemens WM14S494NL

deze wasmachine nu 2 dagen in bezit en al 3 wassen gedraaid .
wat een geweldige machine , grote trommel 8 kilo. heel veel programma's en fluisterstil .
makkelijke bediening met draai knop voor programma's en alles kan via tiptoetsen aan gepast worden tijd/temp/eco noem maar op in een woord geweldig .
zeker een aanrader als je veel was hebt elke dag.
duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen maar siemens doet zijn naam eer aan dus dat komt wel goed ze geven zelfs 10 jaar garantie op alles ( na registratie en 150 euro, maar als er dan wat is wordt het gemaakt zonder kosten )dus zeker de moeite waard .